Als Service Engineer VoIP/IT bij Advitronics help je onze klanten, telefonisch, met het oplossen van gebruikersvragen, mutaties, storingen en algemene vragen over onze Telefonie- en IT-dienstverlening. Je kunt goed luisteren naar de klant en spreekt hun taal, de klant voelt zicht gehoord en gezien door jou. Je bent taalvaardig en werkt analytisch. Je hebt humor en bent gedreven om in een team te werken dat altijd op zoek is naar de beste oplossing voor de klant. Je draagt samen met je collega’s de verantwoordelijkheid voor de 24/7 bereikbaarheid voor onze klanten.

Wat ga je doen?

Je snapt dat dienstverlening niet alleen om techniek gaat, maar vooral om mensen, organisaties en hun behoeftes. Je kunt je als geen ander verplaatsen in gebruikers. Om dit goed te kunnen doen treedt je uit je comfortzone en werk je nauw samen met klanten, leveranciers, derde partijen en je collega’s. Je voert remote werkzaamheden uit om de technische omgevingen die je beheert “gezond” te houden. Naast kennis van Hosted Voice heb je IT kennis en ervaring of ben je bereid deze kennis en ervaring op te doen.

Binnen Advitronics delen we onze expertise, houden we elkaar scherp en motiveren we elkaar. Ons toekomstige succes wordt mede bepaald door jouw inbreng, deskundigheid en doortastende aanpak. Met je Service collega’s volg je de technologische ontwikkelingen op de voet en probeer je iedere dag het beste uit jezelf te halen.

Je wordt uitgedaagd om een actieve bijdrage te leveren aan de uitbreiding van onze dienstverlening in de Eerstelijnszorg.

Wat vragen wij?

  • Een minimaal afgeronde MBO-3/4 opleiding;
  • Werkervaring met Hosted Voice en Networking;
  • Kennis van Firewalling, WiFi, Security en MS365;
  • Competenties als flexibiliteit, oplossingsgerichtheid, creativiteit, leervermogen, zorgvuldigheid, en analytisch denken;
  • Jouw werkhouding is pro-actief en je weet prioriteiten te stellen;
  • Communicatieve vaardigheden in het onderhouden van contact met klanten, leveranciers, derde partijen en collega’s;
  • Gevoel voor kwaliteit en servicegerichtheid;
  • Het vermogen om zowel zelfstandig als in een team te werken;
  • Ervaring met een ticketsysteem is een pré;

 Dit bieden wij jou

  • Veel ruimte voor eigen inbreng binnen een platte, zelforganiserende organisatie met korte communicatielijnen;
  • Salaris 3500 – 3750  bruto op basis van 40 uur
  • Mogelijkheid tot opleiding en ontwikkeling;
  • Mogelijkheid om thuis te werken;
  • Laptop/telefoon;
  • Flexibele werktijden;
  • Pensioenverzekering;
  • 27 vrije dagen en de mogelijkheid om 12 verlof dagen bij te kopen;
  • Actieve personeelsvereniging;

 

Een VOG-aanvraag maakt deel uit van de selectieprocedure.

 

2 oktober 2025